If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
парно - мъка моя!
не разбрах какво точно прави колата, та стигна до извода, че имаш въздух в системата, но ще ти кажа как да го провериш.
Не разбрах и защо трябва да спреш в наклон и да форсираш, за да получиш балончета, какво се цели. Не се заяждам, наистина не разбрах.
Та, колата е хоризонтално и ако погледнеш маркуча за обезвъздушаване трябва да тръгва от най-високата точка на системата и да стига до казанчето. Ако има въздух той ще се задържа на най-високото място и така системата сама се обезвъздушава. Махаш капачката на казанчето, отвиваш скобата на въпросния маркуч и го вкарваш на мястото на капачката. Палиш и гледаш какво тече през маркуча. Ако тече постоянно като чешма няма въздух, ако е на пресекулки лошо. Като форсираш, трябва да текне повече, ако не сменяш помпа или търсиш друга причина. Сутрин като е студена палиш и тичаш при маркучите. Трябва вътрешния кръг само да загрява, обаче най-важното следиш как загряват маркучите към парното и този за обезвъздушаването. Трябва да са в този ред,а не обратно. До тук това е гаранция, че имаш топла вода в радиатора на парното. Остава да видиш дали клапи и въздухопроводи са наред.
Колега ти не пшрочете ли че всичко е сменено и като запаля колата от маркуча за обезвъздушаването потича съвсем малко вода и като дам газ спира да тече-къф еизвода помпата не върти водата но този път първо ще се разглоби колата и после ще я купя помпата че само купувам а колата не се оправя
П.С.Гиги бате наистина само тва остана но е почти 100% сигурно щото не тече антифриз на запалена кола от маркуча за обезвъздушаване
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Колега, като свалиш старата помпа гледай дали всички лопатки на турбината са си на място, че на времето на Московеца на бащата от помпата извадихме гайка , която беше намляла лопатките на помпата /тази която държи турбината си беше на мястото/ , а най куриозното беше че Москвича баща ми го купи чисто нов и никога не беше отварян ДВГ и не беше сваляна помпата!
Симптомите баха същите е и виеше де, но чак сега се сетих, колата грееше а парното "0" То не че парното след това се оправи, пак си беше "0"
Mitsubishi Outlander
Mitsubishi Space Star
Daihatsu Terios
Колега, като свалиш старата помпа гледай дали всички лопатки на турбината са си на място, че на времето на Московеца на бащата от помпата извадихме гайка , която беше намляла лопатките на помпата /тази която държи турбината си беше на мястото/ , а най куриозното беше че Москвича баща ми го купи чисто нов и никога не беше отварян ДВГ и не беше сваляна помпата!
Симптомите баха същите е и виеше де, но чак сега се сетих, колата грееше а парното "0" То не че парното след това се оправи, пак си беше "0"
Е дано не е тва че иначе като знам турбината каква е има да вадиме части от мотора до полудяване
П.П. На боксера няма гайки турбината е набивка с шлиц
момчета, а някой може ли да каже точно как се сменя антифриза с вода (и обратно) на 156-ца.
и по точно как става обезвъздушаването на радиатора и може ли човек сам да си го направи. че в сервиза искат 15-20 лв....
момчета, а някой може ли да каже точно как се сменя антифриза с вода (и обратно) на 156-ца.
и по точно как става обезвъздушаването на радиатора и може ли човек сам да си го направи. че в сервиза искат 15-20 лв....
По-голяма глупост от това да сменяваш антифриза с вода е трудно да се измисли,но обратното е полезно.Сваляш колкото можеш маркучи от системат и главно от радиатора и изтчваш колкото можеш от водата.После наливаш концентрат и доливаш,до като се обезвъздуши.
Относно темата- ако не е водната помпа , има и други възможности.Никой не се поинтерсува,дали колата има газова.Тъпаците,обикновенно свързват кръга на парното с това на изпарителя паралелно и ха познайте,какво се получава при разлика в диаметъра на маркучите.Водата циркулира в изпарителя,а за парното-нъцки!
Второ,понеже лошата циркулация,ако не е от помпата е винаги "малък отвор"Това означава,че особено при коли карани с варовити води,се наслагва варовик и при щуцерите се запушват отворите.
Лично аз залагам на помпата,но и другите варианти са много вероятни!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
някой знае ли наистина как се обезвъздушава охладителна система или не е нужно да се прави нищо специално? просто източвам водата, и после наливам антифриза?
А бе откъде изровихте тая тема,малииии бях я забравилИначе за 156 процедурата е малко по различна от при 145.Просто в горния край на радиатора има 1 или 2 врътки/кранчета/,пали се колата,и се отвиват кранчетата докато не потече антифриз,потече ли,се затварят и се оставя колата да работи докато не пусне перки.Това е достатъчно и ще се е обезвъздушила сама
Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment